Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 74192/28.11.2022, referitoare la funcționarea liniei de autobuze 123, vă comunicăm următoarele:
Programele de circulație în rețeaua deservită de STB S.A sunt stabilite prin Contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de călători încheiat între STB S.A. și Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI).
STB S.A. ia permanent măsuri pentru încadrarea în graficele stabilite prin contractul menționat și monitorizează respectarea orelor de plecare de la capetele de linie.
De asemenea, precizăm că orarul afișat în stații sau postat pe site este unul orientativ, așa cum este menționat și pe site, la secțiunea Program de circulație. În condițiile unui trafic general aglomerat prin care se deplasează vehiculele STB S.A., sunt înregistrate disfuncționalități față de programul de circulație, acestea putând înregistra întârzieri sau înaintări față de program, în funcție de ora și sensul de deplasare.
Din verificările efectuate pentru data transmiterii sesizării, 27.11.2022, s-a constatat că, pe linia 123 nu au fost înregistrate abateri de la respectarea plecărilor de la capetele de linie și nici nu au fost vehicule defecte pe parcursul zilei care să afecteze programul de circulație.
Am atenționat conducerea unității care gestionează această linie să intensifice activitatea de control a modului în care angajații își respectă sarcinile de serviciu privind respectarea graficelor de circulație pe această linie.