Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Titluri de calatorie
Detalii Validare titluri calatorie
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 26/12/22
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 73966, vă transmitem că au fost efectuate verificări la validatoarele destinate plăţii cu cardul bancar din vehiculele liniei 11 şi nu au fost depistate deficienţe.

Totodată, vă informăm că pot exista diverse motive pentru care plata cu cardul bancar nu se realizează, situaţii clar prevăzute în standardele bancare, pentru a fi mai uşor călătorului să înteleagă motivul unei tranzacţii refuzate, pe lângă mesajul “Tranzacţie refuzată” este afişat pe rândul următor şi motivul refuzului.

Câteva motive de refuz sunt:

Ø  Lipsă conexiune – este cea mai frecventă şi se întâmplă când semnalul GSM nu există în punctul respectiv;

Ø  Fonduri insuficiente (când călătorul nu are bani suficienţi în cont);

Ø  Card expirat (când cardul a fost expirat şi nu a fost înlocuit).

Pentru alte întrebări sau informații vă stăm la dispoziție la nr. de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A., program de lucru de luni până vineri între orele 07:00-15:00.

Numar Data Intrare 73966/23.11.2022
Numar Data Iesire 73966/13.01.2023