Ca urmare a sesizǎrii dumneavoastră, prin care ne semnalaţi faptul că un conducător de troleibuz din linia 76 nu a deschis uşa şi nu v-a permis accesul în vehicul, în data de 28.02.2022, în staţia Bd. Mihai Bravu, sens Piaţa Reşiţa, vă aducem la cunoştinţă că am transmis sesizarea unităţii care gestionează această linie.
Angajatul a fost convocat la audieri, pentru explicaţii. Acesta a declarat că a efectuat regulamentar staţia, lucru confirmat de înregistrări (58 de secunde), a închis uşile şi a plecat din staţie, apoi a oprit la culoarea roşie a semaforului, atunci când i-aţi solicitat să deschidă uşa.
Regulamentul Intern şi instrucţiunile de serviciu nu permit acest lucru, de aceea v-a refuzat accesul în vehicul.
Conform reglementărilor, deschiderea uşilor între staţii este permisă numai în cazuri de excepţie (blocări, devieri, avarii, accidente, carosabil inundat etc.).
Având în vedere că, în cazul relatat, nu existau astfel de condiţii de excepţie, s-a decis că angajatul reclamat nu a încălcat instrucţiunile de serviciu referitoare la efectuarea staţiilor, însă i s-a atras atenţia că ar fi trebuit să vă explice de ce nu poate să vă permita accesul în vehicul la semafor şi să inţelegeţi că nu e dovada de rea-voinţă sau lipsă de profesionalism, ci de respectarea instrucţiunilor de lucru.
Regretăm neplăcerile întâmpinate şi vă mulţumim pentru înţelegere.