Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Nerespectare program circulatie
Detalii
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 20/12/22
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 74071, prin care reclamați timpul mare de așteptare în stație a unui autobuz din linia 112, vă comunicăm următoarele:

În urma verificărilor efectuate cu ajutorul aplicației de monitorizare a vehiculelor STB S.A., s-a constatat că în data de 16.11.2022, în linia 112, la capăt de linie Complex Comercial Colosseum s-au înregistrat dereglări ale programului de circulație între orele 16:21 – 16:59, iar la capăt de linie C.F.R. Constanța între orele 16:31 – 17:10, din cauza traficului general aglomerat și a lipsei din traseu a unui autobuz.

Astfel, în intervalul orar reclamat, semicursa Complex Comercial Colosseum – C.F.R. Constanța s-a efectuat în 55-80 de minute, în loc de 50-60 de minute programate, în timp ce semicursa C.F.R. Constanța – Complex Comercial Colosseum s-a realizat în 50-70 de minute, în loc de 45-60 minute programate.

Vă aducem la cunoștință că luăm permanent măsuri pentru încadrarea în graficele de circulație programate și monitorizăm respectarea plecării în cursă a vehiculelor de la capetele de linie.

Cu toate acestea, nu pot fi complet evitate situaţiile în care apar dereglări, ȋntrucȃt circulația mijloacelor de transport depinde în mod direct de condițiile de trafic, precum și de apariția unor evenimente neprevăzute.

Această precizare este menţionată şi pe site-ul societății www.stbsa.ro – Program de Circulaţie: “Datele din programul de circulație au caracter orientativ. Respectarea programului de circulație depinde de condițiile de trafic de pe traseu.”

Numar Data Intrare 73672/16.11.2022
Numar Data Iesire 73672/23.01.2023