Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Control
Detalii Contestare suprataxa
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 301
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 02/04/22
Raspuns

În legătură cu sesizarea dumneavoastră, regretăm situaţia cu care v-aţi confruntat, şi vă comunicăm faptul că transportul public de persoane este un serviciu oferit călătorilor în urma unei convenţii stabilite între operatorul de transport STB S.A. şi autoritatea de reglementare a serviciului Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti-Ilfov. Condiţiile în care se desfăşoară acest serviciu sunt stabilite de autoritatea de reglementare a serviciului şi trebuie să fie respectate atât de operator, cât şi de către călători.

Urmare a verificărilor efectuate asupra cardului cu seria 26193178, s-a constatat că la momentul controlului pe linia 301, în data de 19.01.2022, acesta nu figurează validat, ci doar verificat de către angajații STB S.A.

Operaţiunea de validare (corectă) se realizează prin atingerea şi menţinerea cardului pentru câteva secunde în zona centrală a validatorului, care este marcată corespunzator. Validarea corectă este confirmată de un semnal sonor scurt, aprinderea ledului verde şi mesajul "Călătorie plăcută!" afişat pe display-ul validatorului.

În cazul apariţiei unei erori la validare, călătorul este informat prin mesaj afişat pe ecranul validatorului ceea ce ar trebui să facă (ex. “Repetaţi validarea la acelaşi validator”).

Călătorii găsiţi fără titlu de călătorie valabil pe mijloacele de transport pot achita contravaloarea unui card, eliberat cu titlu de suprataxă (în valoare de 80 lei), pe loc în mijlocul de transport, direct la agentul de control sau, pe numele lor, li se întocmeşte proces verbal de contravenţie.

Pentru alte detalii, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A..

Numar Data Intrare 62112/28.02.2022
Numar Data Iesire 62112/10.03.2022