Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 73486/15.11.2022, în care reclamați timpul mare de așteptare în stație a unui tramvai din linia 24, în data de 14.11.2022, vă comunicăm următoarele:
Programele de circulație în rețeaua deservită de STB S.A sunt stabilite prin Contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de călători încheiat între STB S.A. și Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI).
Respectarea graficelor de circulație este permanent în atenția noastră și, pentru îndeplinirea acestui obiectiv, luăm măsuri de monitorizare a vehiculelor, atât prin personalul de la terminale cât și prin sistemele tehnice pe care le avem la dispoziție.
Din verificările efectuate în sistemul de monitorizare a vehiculelor STB S.A. pentru data menționată, a rezultat că programul de circulație al liniei 24 a fost afectat temporar de o deficiență de natură tehnică apărută la unul dintre tramvaie, care nu a mai putut efectua cursa şi care nu a putut fi înlocuit operativ, în lipsa unui vehicul de rezervă.
În astfel de situații, se fac redirijări ale vehiculelor la terminale, pentru recuperarea decalajelor.
Linia 24 se află sub monitorizare și toți conducătorii de vehicule au fost reinstruiți în privința obligației de a respecta programul de ciculație și de a lua toate măsurile pentru încadrarea în graficele stabilite.
Ne pare rău pentru nemulţumirea dumneavoastră şi vă asigurăm că depunem eforturi pentru îmbunătățirea condițiilor de transport oferite.