Ca urmare a sesizǎrii dumneavoastrǎ, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 73258/10.11.2022, privind funcţionarea liniei de autobuze 112, vă comunicăm următoarele:
Pentru încadrarea în graficele de circulaţie stabilite, STB S.A. ia măsuri de monitorizare a respectării orelor de plecare de la capetele de linie (prin controlorii de trafic, serviciul de dispecerizare şi sisteme GPS), existând şi posibilitatea apariţiei unor dereglări, cauzate de probleme de natură tehnică sau de condiţiile de trafic dificil de pe trasee.
Spre exemplificare, întârzierea reclamată pentru data de 08.11.2022 a fost cauzată de defectarea a două autobuze, care nu au putut fi scoase în traseu în intervalul orar 14:20 – 22:45, respectiv 14:31 - 19:06, astfel că au fost necesare redirijarea autobuzelor la capetele de linie şi modificarea intervalului de succedare între vehicule, pentru recuperarea decalajelor.
Toţi conducătorii de autobuz repartizaţi pe linia 112 sunt instruiţi în privinţa obligaţiei de a respecta programul de circulaţie, iar conducerea autobazei care gestionează această linie monitorizează modul în care angajaţii îşi îndeplinesc sarcinile de serviciu.
Vă recomandăm să utilizaţi şi aplicația InfoTB, pentru a putea vedea în timp real momentul în care ajunge un mijloc de transport în stație, cât și pentru a fi informată cu privire la diversele evenimente care apar în trafic. Aplicația este disponibilă atât pe Google Play – https://play.google.com/store/apps/details?id=ro.stbsa, cât și pe App Store – https://apps.apple.com/ro/app/info-stb/id1454773234, însă poate fi accesată și în varianta desktop – https://info.stbsa.ro/.
Vă mulţumim pentru înţelegere.