Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la STB S.A. cu nr. 73273, vă transmitem că li se recomandă permanent salariaţilor noştri să dea dovadă de moderaţie şi tact, astfel încât să preîntâmpine circumstanţe care pot declanşa situaţii conflictuale.
Conform reglementărilor în vigoare, pasagerii au obligaţia să aibă la îndemână cardul de transport în momentul în care se urcă în mijlocul de transport în comun. Validarea cardului trebuie să se efectueze în momentul în care călătorul a accesat salonul vehiculului. Validatoarele sunt amplasate la fiecare uşă din mijlocul de transport tocmai pentru a permite călătorilor să îşi valideze cardurile de transport imediat după urcarea în vehicul.
Conform procedurilor, corpul de control trebuie să blocheze validatoarele (situaţie ce nu mai permite efectuarea validării) numai după asigurarea perioadei necesare validării titlurilor de călătorie de către călătorii care abia s-au urcat în vehicul.
Aspectele semnalate au rămas în atenţia noastră şi vă asigurăm că nu ezităm să aplicăm sancţiunile prevăzute de Regulamentul Intern, atunci când putem proba că salariaţii noştri au încălcat prevederile acestuia.
Persoanele identificate fără titlu de călătorie valabil, în urma controlului în mijloacele de transport ale Societăţii de Transport Bucureşti STB S.A., fie achită pe loc 80 lei, contravaloarea unei suprataxe, pentru care se eliberează card de suprataxă, fie se legitimează pentru ca agenţii de control să întocmească procesul-verbal de contravenţie, numai în baza actului de identitate.
Pentru recuperarea sumei plătite la achiziţionarea titlului de transport “suprataxă”, titlu ce permite utilizarea tuturor mijloacelor de transport public de suprafaţă din Regiunea Bucureşti-Ilfov, doar în ziua în care a fost emis, până la ora 24:00, există posibilitatea de a vă adresa instanţei de judecată.
Pentru orice alte nelămuriri sau informaţii suplimentare, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391.