Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Control
Detalii Contestare suprataxa
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 10/12/22
Raspuns

Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 73127/08.11.2022, vă comunicăm că în urma verificărilor efectuate asupra seriei de card Activ 8662042, s-au constatat următoarele:

-       La data de 03.11.2022 – ora 08:31, la punctul de lucru Witting Coloane, cardul a fost încărcat cu două călătorii metropolitane, sold final 3 călătorii;

-       La data de 03.11.2022 – ora 10:25, pe linia 182, cardul Activ a fost validat, s-a dedus o călătorie metropolitană, sold final 2 călătorii;

-       La data de 07.11.2022 – ora 08:36, pe linia 182, cardul Activ a fost validat, s-a dedus o călătorie metropolitană, sold final 1 călătorie;

-       La data de 07.11.2022 – ora 10:21, cardul Activ este verificat de echipa de control.

Menționăm că nu au fost găsite erori de validare a cardului dumneavoastră.

În cazul în care doriți, pentru verificare, puteți solicita un istoric al cardului, iar pentru eliberarea acestuia trebuie să vă prezentați cu actul de identitate la sediul nostru din Calea Șerban Vodă nr. 164, sector 4, unde veți depune o cerere în scris, în baza căreia vi se va elibera, contra cost 0,50 lei/pag.), istoricul cardului pentru perioada dorită.

În consecință, dumneavoastră nu dețineați titlu de călătorie valabil, întrucât la momentul controlului călătoria era expirată. Precizăm că existența unui sold pe cardul de transport sau bonul fiscal nu țin loc de titlu de transport.

Călătoria metropolitană / 90 minute permite deplasarea între punctul de origine și punctul destinație, în cadrul regiunii București-Ilfov, cu orice mijloc de transport de suprafață (tramvai, troleibuz, autobuz), permițând oricâte transbordări, în intervalul orar de 90 de minute de la momentul validării/achiziției prin mijloace electronice de plată.

Ca atare, după expirarea celor 90 de minute, cardul de călătorie trebuie validat.

Atunci când cardul este validat în mai multe vehicule, în perioada de valabilitate a călătoriilor de 90 sau 120 de minute, validatorul afișează mesajul “Transfer de pe linia X pe linia Y”, iar prin consultarea cardului, validatorul afișează câte minute mai este valabil titlul de călătorie.

După expirarea celor 90 de minute, pentru o nouă călătorie trebuie să procedați la validarea cardului prin apropierea suportului de validator, fără să apăsați tasta 2 (prin apăsarea acestei taste, dumeavoastră ați realizat o validare multiplă). În situația în care un călător este însoțit, după ce validează propria călătorie, retrage cardul, apasă tasta 2 și repetă operațiunea de validare pentru fiecare persoană din grup.

Toate aceste informații le găsiți pe site-ul societății: https://stbsa.ro/validare-si-consultare-carduri.

Pentru orice alte nelămuriri sau informații suplimentare, vă stăm stăm la dispoziție la nr. de tel. 021.9391 – tasta 3, program de lucru de luni până vineri între orele 07:00-15:00.

Numar Data Intrare 73127/08.11.2022
Numar Data Iesire 73127/17.01.2023