Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Comportamentul angajatilor
Detalii Conducatori vehicule
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 10/12/22
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 73041, vă aducem la cunoștință că ne aflăm în imposibilitatea de a efectua verificări cu privire la aspectele semnalate, întrucât nu ne-ați comunicat date și informații concrete.

Dacă doriţi să extindem aria verificărilor ne sunt necesare date suplimentare, respectiv dovada plății, și anume Order ID-ul (dacă metoda de plată utilizată a fost prin aplicația 24 Pay), primele și ultimele patru (4) cifre ale cardului bancar (dacă metoda de plată utilizată a fost cu telefonul mobil direct la validator), codul primit prin SMS (ce confirmă efectuarea tranzacției dacă metoda de plată utilizată a fost plata prin SMS) sau seria cardului de călătorie.

 

De asemenea, să ne transmiteți o copie față/verso a cardului de suprataxă sau o copie a procesului-verbal de contravenție.

Pentru evitarea unor situaţii neplăcute, pe viitor vă rugăm să ţineţi cont de următoarele recomandări:

 

Ø  Înainte de urcarea în mijloacele de transport în comun, călătorii trebuie să se asigure că se află în posesia unui titlu de călătorie valabil și validat, iar la solicitarea reprezentanţilor corpului de control STB S.A. să îl prezinte spre verificare.

Ø  Călătoria metropolitană de 90 de minute permite deplasarea între punctul de origine şi punctul de destinaţie, în cadrul Regiunii Bucureşti-Ilfov, cu orice mijloc de transport de suprafaţă (tramvai, troleibuz, autobuz), permiţând oricâte transbordări, în intervalul orar de 90 de minute de la momentul validării/achiziţiei prin mijloacele electronice de plată, în consecinţă după expirarea celor 90 de minute trebuie validat cardul de călătorie. Atunci când cardul este validat în mai multe vehicule, în perioada de valabilitate a călătoriilor de 90 sau de 120 de minute, validatorul afişează mesajul “Transfer de pe linia X pe linia Y”. Prin consultarea cardului, validatorul afişează câte minute mai este valabil titlul de călătorie.

  • Călătorii au obligația ca pe toată aria teritorială București-Ilfov, în cazul utilizării cardului de transport, imediat după expirarea titlului de călătorie, să efectueze o nouă validare la unul dintre validatoarele care sunt amplasate la fiecare ușă din mijlocul de transport.
  • Necunoașterea acestor informații nu exonerează pe nimeni de plata amenzii, întrucât acestea sunt disponibile pe site-ul STB S.A http://www.stbsa.ro.

Precizăm că echipele de control sunt instruite cu privire la obligaţiile ce le revin în relaţia cu publicul călător, repectiv în timpul desfăşurării activităţii de control, să adopte o ţinută fermă, dar politicoasă, bazată pe respect, să acorde informaţii corecte solicitărilor adresate de către călători, să verifice şi să sancţioneze toate persoanele fără titlu de călătorie valabil.

Pentru alte întrebări sau informații vă stăm la dispoziție la nr. de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A., tasta 3, program de lucru de luni până vineri între orele 07:00-15:00.

 

Numar Data Intrare 73041/07.11.2022
Numar Data Iesire 73041/05.12.2022