Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 72843/02.11.2022, privind unele probleme legate de transportul public de călători, vă comunicăm următoarele:
În urma verificărilor efectuate, s-a constatat că în data de 01.11.2022, în stația Știrbei Vodă au efectuat stație următoarele troleibuze din linia 96:
· Pe sensul către Gara de Nord:
o la ora 06:55:10 – troleibuzul indicativ 5326 - conform programului;
o la ora 07:13:54 – troleibuzul indicativ 5299 - conform programului.
· Pe sensul către Depoul Alexandria:
o la ora 06:49:08 – troleibuzul indicativ 5347 - conform programului;
o la ora 07:28:02 – troleibuzul indicativ 5293 - conform programului.
În ceea ce privește funcționalitatea aplicației InfoTB, vă informăm că STB S.A. monitorizează zilnic activitatea acesteia. Orice modificare a traseului (devieri/întârzieri etc.) este raportată atât în aplicație, în secțiunea ”Notificări”, cât și pe pagina oficială Twitter https://twitter.com/Clienti_stbsa. Cu mențiunea că în zilele în care se desfășoară lucrări de mentenanță în aplicație, anumite funcționalități care furnizează date în timp real să fie indisponibile.
Dorim să vă asigurăm că aplicația InfoTB se află într-un continuu proces de îmbunătățire, astfel încât experiența de utilizare să fie cât mai plăcută.
Legat de gradul de curățenie din vehiculele STB S.A., vă comunicăm că serviciul de spălare și igienizare al vehiculelor a fost externalizat începând cu luna iulie 2022, astfel că mijloacele de transport sunt acum igienizate de către operatori privați, care îşi desfăşoară activitatea în cele 11 depouri şi 8 autobaze ale societății.
În vederea asigurării unor condiții optime de călătorie, vă aducem la cunoștință că STB S.A. scoate zilnic în traseu toate vehiculele din parcul circulant.