Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Comportamentul angajatilor
Detalii Conducatori vehicule
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 70
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 06/12/22
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 72845/02.11.2022, referitoare la incidentul produs pe linia de troleibuze 70, în data de 01.11.2022, vă comunicăm următoarele:

 

Din datele obţinute din Raportul de cercetare a evenimentului reclamat, s-a confirmat faptul că, în data de 01.11.2022, în jurul orei 14:25, troleibuzul cu nr. B08230 din linia 70 a fost implicat într-o tamponare, soluţionată pe cale amiabilă.

 

În privinţa observaţiei dumneavoastră legată de faptul că aţi fost ţinută abuziv în vehicul, timp de 15 minute, vă informăm că, din verificările efectuate în sistemul de monitorizare a vehiculelor STB S.A., s-a constatat că, după evenimentul de trafic, troleibuzul a staţionat în intervalul orar 14:24:55 – 14:31:33, timp de 6 minute şi 38 de secunde.

 

Convocat la audieri pentru explicaţii, şoferul a declarat că a deschis uşile 2 şi 3, la solicitarea călătorilor, după aproximativ 3 minute. Nu a deschis prima uşă întrucât se afla în dreptul benzii de circulaţie şi călătorii nu puteau coborî în condiţii de siguranţă.

 

În privinţa nerespectării programului de circulaţie pe linia 70, precizăm că luăm măsuri de încadrare în graficele de circulaţie stabilite, prin monitorizarea respectării orelor de plecare de la capetele de linie (prin controlorii de trafic, serviciul de dispecerizare şi sisteme GPS), însă nu putem exclude apariţia unor dereglări, cauzate de probleme de natură tehnică sau de evenimentele din trafic şi aglomeraţia de pe trasee.

 

Nu excludem nici abaterile disciplinare ale personalului, pentru care luăm măsurile prevăzute de Regulamentul Intern STB S.A., începând cu atenţionare şi reinstruire, avertisment, reducere salarială sau, în cazuri grave, desfacerea contractului de muncă.

 

Din aceste considerente, este necesar să ne comunicaţi cazuri concrete, cu date concrete, pe baza cărora să identificăm angajatul şi să analizăm dacă nerespectarea programului de circulaţie a fost cauzată de o abatere disciplinară sau este vorba de o situaţie obiectivă, care a condus la problema semnalată.

Ne cerem scuze pentru neplăcerile întâmpinate şi vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite publicului călător.

Numar Data Intrare 72845/02.11.2022
Numar Data Iesire 72845/12.12.2022