Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Alta problema
Detalii
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 29/03/22
Raspuns

În legătură cu sesizarea dumneavoastră, regretăm situaţia cu care v-aţi confruntat, şi vă comunicăm faptul că transportul public de persoane este un serviciu oferit călătorilor în urma unei convenţii stabilite între operatorul de transport STB S.A. şi autoritatea de reglementare a serviciului Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti-Ilfov. Condiţiile în care se desfăşoară acest serviciu sunt stabilite de autoritatea de reglementare a serviciului şi trebuie să fie respectate atât de operator, cât şi de către călători.

În urma verificărilor, precizăm faptul că figuraţi cu procesul verbal de contravenţie nr. 64749 întocmit în data de 08.02.2022. Acesta v-a fost transmis prin corespondenţă la adresa de domiciliu. La momentul primirii, aveţi posibilitatea ca, în termen de 15 zile, să achitaţi jumătate din minimum amenzii prevăzute în procesul verbal.

Achitarea amenzilor contravenţionale se poate efectua prin mijloace de plată online (www.ghiseul.ro), prin instituţii de credit autorizate cu care există încheiate convenţii sau la casieriile autorităţilor administraţiei publice locale ori ale altor instituţii publice abilitate să administreze veniturile bugetelor locale indiferent de localitatea pe a cărei rază acestea funcţionează, de cetăţenia, domiciliul sau de reşedința contravenientului ori de locul săvârşirii contravenţiei, precum şi la ghişeul unic din punctele de trecere a frontierei de stat a României.

O copie de pe chitanţă se trimite prin poştă sau electronic, prin e-mail, către Societatea de Transport Bucureşti STB S.A.

Pentru alte detalii, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A..

Numar Data Intrare 62055/23.02.2022
Numar Data Iesire 62055/04.03.2022