Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 69582/06.09.2022, în care reclamaţi comportamentul unui vatman din linia 16, în data de 05.09.2022, vă comunicăm următoarele:
Sesizarea a fost analizată de către conducerea unității unde își desfășoară activitatea vatmanul reclamat. Convocat la audieri, pentru explicații, acesta a declarat că a efectuat toate stațiile de pe traseu și a respectat instrucțiunile de serviciu care reglementează acest aspect.
Într-adevăr, din verificarea datelor din sistemul de monitorizare a flotei STB S.A., a rezultat că în intervalul orar menționat de dumneavoastră, vehiculul a oprit în stația ,,Șos. Ștefan cel Mare”, unde a staționat de la 16:00:40-16:02:21 (101 secunde), timp suficient pentru urcarea și coborârea călătorilor aflați în perimetrul stației.
Am atenționat conducerea unității care gestionează această linie să intensifice activitatea de control a modului cum angajații își respectă sarcinile de serviciu privind respectarea graficelor de circulație, precum și asupra modului de efectuare a stațiilor.