Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Control
Detalii Contestare suprataxa
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 40
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 26/03/22
Raspuns

În urma sesizării dumneavoastră, vă transmitem că abordăm cu atenție și responsabilitate toate semnalele transmise de călători, fiind receptivi și prompți în soluționarea lor, întrucât acestea ne ajută să corectăm eventualele deficiențe

Salariații din cadrul corpului de control sunt instruiți să respecte dispozițiile și reglementările privind comportamentul în relația cu publicul călător, să aibă o atitudine amabilă, să dea dovadă de solicititudine și atenție la solicitările călătorilor și să evite declanșarea conflictelor cu aceștia.

Din verificările efectuate asupra cardului de transport, a reieșit că la efectuarea controlului din data de 17.02.2022, figurați cu abonament 1 lună metropolitan, având perioada de valabilitate 17.01.2022 – 16.02.2022. Așa cum ați menționat și în sesizare, nu ați prezentat la momentul controlului cardul de transport, atașat în sesizare, pentru a putea face dovada că dețineți titlu de călătorie valabil.

Întrucât ați fost în imposibilitatea de a face dovada că dețineți titlu de călătorie valabil, sancțiunea este întemeiată. Pentru recuperarea sumei plătite la achiziționarea titlului de călătorie Suprataxă, titlu ce a permis continuarea călătoriei până la ora 24:00 în ziua în care a fost emis, există posibilitatea de a vă adresa instanței de judecată.

Pentru orice alte informații, puteți contacta Biroul Controlori Legitimații Călătorie la numărul de telefon 021/9391, tasta 3, de luni până vineri în intervalul orar 07:00 – 15:00.

Numar Data Intrare 61911/21.02.2022
Numar Data Iesire 61911/04.03.2022