Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Control
Detalii Contestare suprataxa
Cod Vehicul
Nume Statie Teius
Linia 32
Localitate Incident
Status Rezolvat
Termen Raspuns 03/10/22
Raspuns

Stimată Doamnă,

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la STB S.A. cu nr. 69276, vă aducem la cunoştinţă că în urma verificărilor efectuate asupra cardului cu seria 7963364 aveţi următoarele validări:

  • în data de 30.08.2022, ora 09:48 aţi validat cardul Activ, pe linia 32;
  • în data de 30.08.2022, ora 10:16 aţi validat cardul Activ, pe linia 32, validatorul afişând mesajul Transfer prin integrare pentru că vă aflaţi în cele 90 de minute de valabilitate ale călătoriei;
  • în data de 30.08.2022, ora 10:30 aţi validat cardul Activ, pe linia 232, validatorul afişând mesajul Transfer prin integrare pentru că vă aflaţi în cele 90 de minute de valabilitate ale călătoriei;
  • în data de 30.08.2022, ora 10:41 aţi validat cardul Activ, pe linia 232, validatorul afişând mesajul Transfer prin integrare pentru că vă aflaţi în cele 90 de minute de valabilitate ale călătoriei;
  • în data de 30.08.2022, ora 10:47 aţi validat cardul Activ, pe linia 32, validatorul afişând mesajul Transfer prin integrare pentru că vă aflaţi în cele 90 de minute de valabilitate ale călătoriei;
  • în data de 30.08.2022, ora 11:15 aţi validat cardul Activ, pe linia 32, validatorul afişând mesajul Transfer prin integrare pentru că vă aflaţi în cele 90 de minute de valabilitate ale călătoriei;
  • în data de 30.08.2022, ora 11:18, pe linia 32, cardul Activ este verificat de către echipa de control.

Pentru a afla câte minute mai aveţi, este necesar să consultaţi cardul de călătorie. Consultarea cardului se realizează prin apăsarea butonului 1 (în vehiculele STB S.A., cu excepţia autobuzelor Otokar şi Mercedes Citaro hibrid) sau butonul “i” al validatorului (în autobuzele Otokar şi Mercedes Citaro hibrid) şi apropierea cardului de validator, până la derularea tuturor informaţiilor înscrise pe card.

Operaţiunea se încheie în momentul apariţiei mesajului “Retrageţi cardul”.

De asemenea, vă transmitem că după expirarea celor 90 min, titlul de călătorie poate fi folosit doar în vehiculul în care va aflaţi până la următoarea staţie. Ulterior, aveţi obligaţia de a achita o nouă călătorie.

Vă mulţumim pentru înţelegere şi vă stăm la dispoziţie în continuare la numărul de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A.

 

Numar Data Intrare 69276/31.08.2022
Numar Data Iesire 69276/26.09.2022