Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A., în care ne semnalaţi comportamentul inadecvat al unui conducător de autobuz, vă comunicăm următoarele:
Am redirecţionat mesajul dumneavoastră nu numai unităţii care gestionează linia 105, ci şi celorlalte unităţi, pentru a reinstrui conducătorii auto cu privire la obligaţiile ce le revin în asigurarea accesului călătorilor în vehicule.
Instrucţiunile de serviciu reglementează obligaţiile conducătorilor de vehicule în privinţa facilitării accesului persoanelor cu dizabilităţi locomotorii, prin intermediul rampei de acces, care este destinată acestor persoane.
De asemenea, ei sunt instruiţi să vină şi în sprijinul altor categorii de călători care au nevoie de ajutor, prin înclinarea vehiculului şi oprirea lângă trotuar, acolo unde există condiţii.
Ne cerem scuze pentru comportamentul inadecvat al angajatului reclamat şi vă asigurăm că vom continua să monitorizăm modul cum se comportă angajaţii noştri în timpul efectuării serviciului, iar dialogul cu publicul călător ne ajută mult în corectarea unor astfel de atitudini necorespunzătoare.