Institutia 10
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Comportamentul angajatilor
Detalii Controlori legitimatii calatorie
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 20/03/22
Raspuns

În legătură cu sesizarea dvs., regretăm situaţia cu care v-aţi confruntat şi pentru soluţionarea aspectelor semnalate vă rugăm să ne comunicaţi următoarele:

  • Numărul (linia) autobuzului şi ora evenimentului;
  • Metoda de plată a titlului de călătorie: prin SMS sau aplicaţia 24Pay;
  • Codul de confirmare primit prin SMS sau order ID primit în urma efectuării plăţii titlului de călătorie;
  • Copie faţă-verso a cardului de suprataxă.

Pentru alte detalii, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A..

Numar Data Intrare 61787/15.02.2022
Numar Data Iesire 61787/28.02.2022