Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Alta problema
Detalii
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 18/03/22
Raspuns

Referitor la petiţia dumneavoastră, ȋn care solicitați modificarea și corelarea programelor de circulație ale liniilor 361 și 783, vă comunicăm următoarele:

Programele de circulaţie în reţeaua deservită de Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. sunt stabilite prin Contractul de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de călători încheiat între STB S.A. şi Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti – Ilfov (TPBI).

TPBI este entitatea juridică mandatată de Consiliul General al Municipiului Bucureşti, Consiliul Judeţean Ilfov şi de Consiliile Locale ale unităţilor administrative ale judeţului Ilfov să organizeze transportul public de călători în zona Bucureşti – Ilfov.

Cele două linii au porțiuni de traseu comun doar pe sensul Piața Unirii 2 – Complex Comercial Băneasa.

 Ȋn condițiile unor parametri de exploatare diferiți programați pe fiecare linie (lungime traseu, parc de vehicule, durate de parcurs etc.), nu este posibilă corelarea totală a trecerilor prin stațiile comune, prin stabilirea unui interval uniform de succedare de-a lungul ȋntregului program de lucru.

Am reținut și nemulțumirea dumneavoastră față de funcționarea deficitară a sistemelor de climatizare din unele autobuze.

Angajații din unităţile STB S.A. sunt atenţionați să efectueze în mod responsabil verificarea instalaţiilor de climatizare din vehicule şi să ia măsuri de remediere urgentă a celor defecte.

De asemenea, personalul de bord este instruit să anunţe orice defecţiune apărută pe traseu, pentru a putea efectua la timp remedierile.

Pentru a trata cu mai multă eficienţă astfel de reclamaţii, rugăm călătorii să ne transmită mai multe informaţii concrete (data, linia, număr de ȋnmatriculare vehicul etc.), prin care să identificăm vehiculele în care circulă în condiţii necorespunzătoare şi să stabilim dacă este vorba de un mijloc de transport cu probleme tehnice sau de o abatere disciplinară a conducătorilor de vehicule, astfel încât să acţionăm în cunoştinţă de cauză.

Menționăm că, ȋncepȃnd cu data de 01.02.2022, a fost lansată platforma unică pentru gestionarea petițiilor din domeniul transportului public pe raza regiunii București – Ilfov, utilizată și de STB S.A., conform Contractului de delegare menționat anterior https://tpbi.ro/contact/.

Numar Data Intrare 61751/14.02.2022
Numar Data Iesire 61751/04.03.2022