În legătură cu sesizarea dumneavoastră, regretăm situaţia cu care v-aţi confruntat, şi vă comunicăm faptul că transportul public de persoane este un serviciu oferit călătorilor în urma unei convenţii stabilite între operatorul de transport STB S.A. şi autoritatea de reglementare a serviciului Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti-Ilfov. Condiţiile în care se desfăşoară acest serviciu sunt stabilite de autoritatea de reglementare a serviciului şi trebuie să fie respectate atât de operator, cât şi de către călători.
În întâmpinarea cerinţelor clienţilor, STB S.A. a pus la dispoziţie un sistem electronic modern de plată a călătoriei prin intermediul aplicaţiei STB 24pay, însă numai înainte de urcarea în mijloacele de transport.
În urma verificărilor efectuate, a reieşit că în data de 10.02.2022, pe linia 41, aţi primit codul de confirmare pentru plata călătoriei la ora 07:56:44, după logarea echipei de control la validatoarele din vehiculul aflat deja în mişcare.
Călătorii găsiţi fără titlu de călătorie valabil pe mijloacele de transport pot achita contravaloarea unui card, eliberat cu titlu de suprataxă (în valoare de 80 lei), pe loc, în mijlocul de transport, direct la agentul de control sau, pe numele lor, li se întocmeşte proces verbal de contravenţie, după caz.
Agenţii de control sunt instruiţi cu privire la obligaţiile ce le revin în relaţia cu publicul călător, respectiv să verifice şi să sancţioneze toţi călătorii găsiţi fără titlu de transport valabil.
Pentru alte detalii, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A..