Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Comportamentul angajatilor
Detalii Conducatori vehicule
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 381
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 02/07/22
Raspuns

Referitor la sesizarea dumneavoastră înregistrată cu nr. 65257, vă înştiinţăm că pentru a se cunoaşte feedback-ul publicului călător, mesajul s-a transmis autobazei care asigură circulaţia liniei 381.

Sesizarea dumneavoastră a fost vizualizată de conducerea autobazei, iar din analiza datelor din aplicaţia de monitorizare a flotei, reflectă faptul că vehiculul cu nr. 6571, în data de 29.05.2022, a efectuat staţia la ora 15:08:01, cu deschiderea uşilor pentru urcare/coborare, staţionarea fiind până la 15:08:21.

În această situaţie, sperăm că veţi fi în asentimentul nostru că, deşi avem semnale pentru un  posibil act ce conduce spre un comportament ce poate fi considerat incalificabil şi care prin  Codul de Conduită şi regulamentele interne nu este admis în atitudinea salariaţilor noştri, ne aflăm în imposibilitatea de a proba cu certitudine aspectele semnalate.

Vă asigurăm că vom insista şi mai mult pe astfel de aspecte. Ne dăm tot interesul ca angajaţii noştri să dezvolte o conduită adecvată în relaţiile cu publicul calator. Sperăm ca astfel de incidente să fie clasificate ca şi cazuri izolate. 

Dorim să mai adaugăm şi faptul că în cazul în care, în urma controalelor inopinate efectuate de către societate în traseu sau în urma unor sesizări confirmate sunt identificate situaţii în care salariaţii nu îşi îndeplinesc atribuţiile aşa cum sunt definite, cu respectarea prevederilor legale, nu ezităm să aplicăm măsuri disciplinare severe, raportate direct la gravitatea situaţiei.

Vă mulţumim că ne-aţi ales partener în călătoriile dumneavoastră!

 

Numar Data Intrare 65257/30.05.2022
Numar Data Iesire 65257/15.06.2022