În legătură cu sesizarea dumneavoastră, regretăm situaţia cu care v-aţi confruntat, şi vă comunicăm faptul că transportul public de persoane este un serviciu oferit călătorilor în urma unei convenţii stabilite între operatorul de transport STB S.A. şi autoritatea de reglementare a serviciului Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti-Ilfov. Condiţiile în care se desfăşoară acest serviciu sunt stabilite de autoritatea de reglementare a serviciului şi trebuie să fie respectate atât de operator, cât şi de către călători.
Călătorii găsiţi fără titlu de călătorie valabil pe mijloacele de transport pot achita contravaloarea unui card, eliberat cu titlu de suprataxă (în valoare de 80 lei), pe loc, în mijlocul de transport, direct la agentul de control sau, pe numele lor, li se întocmeşte proces verbal de contravenţie, după caz.
Urmare a verificărilor efectuate asupra cardului cu seria 010107689180, s-a constatat că la momentul controlului, în data de 09.02.2022, pe linia 116, la ora 07:29, nu aţi făcut dovada că deţineţi titlu de călătorie valabil.
În data de 09.02.2022, soldul pe care îl aveaţi pe cardul activ Nominal era în valoare de 2,80 lei. Suma de 8,80 lei, la care faceţi referire, era disponibilă pe cardul de transport în data de 02.02.2022.
În data de 04.02.2022 au fost retrase, prin validarea cardului, două călătorii metropolitane, astfel: la ora 07:13 pe linia 116, soldul rămas fiind de 5,80 lei şi la ora 14:11 pe linia 232, soldul final fiind de 2,80 lei.
Agenţii de control sunt prelucraţi cu privire la obligaţiile ce le revin în relaţia cu publicul călător, respectiv să verifice şi să sancţioneze toţi călătorii găsiţi fără titlu de transport valabil. Vom monitoriza activitatea controlorilor, iar în cazul în care se constată că nu-şi îndeplinesc sarcinile de serviciu, vom aplica măsuri disciplinare conform Regulamentului Intern.
Pentru eliberarea istoricului de card, vă puteţi prezenta cu actul de identitate, în original, la sediul Serviciului Vânzare din Calea Şerban Vodă nr.164, sector 4, unde veţi depune o cerere în scris, în baza căreia v-i se va elibera, contra cost (0,50 lei/pag.), istoricul pentru perioada dorită. Pentru alte detalii, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A..