Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A cu nr. 65042/27054/23.05.2022, în care reclamaţi faptul că ȋn oferta tarifară aplicată de STB S.A. ȋncepȃnd din luna august 2021 nu este inclus abonamentul pentru o singură linie de transport, vă comunicăm următoarele:
Societatea de Transport București STB S.A. ȋși desfășoară activitatea ȋn baza Contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de călători în regiunea Bucureşti-Ilfov încheiat cu Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti – Ilfov (TPBI) și are obligația de a aplica reglementările privind oferta de titluri de călătorie şi tarifele aferente, stabilite de această autoritate.
Precizăm că orice modificare ȋn domeniul ofertei tarifare presupune o procedură care include votul tuturor Consiliilor Locale, al Consiliului General al Municipiului București și al Consiliului Județean Ilfov (42 de unități administrativ-teritoriale membre ale TPBI).
Actuala ofertă este una mult mai flexibilă sub aspectul utilizării tuturor liniilor de transport din regiunea Bucureşti – Ilfov şi al modalităţilor de plată a călătoriilor.
Puteţi găsi toate detaliile legate de ofertă, accesând site-ul www.stbsa.ro, secţiunea Plata Călătoriei.