Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Comportamentul angajatilor
Detalii Controlori legitimatii calatorie
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 85
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 26/06/22
Raspuns

În primul rând dorim să vă mulţumim pentru timpul acordat şi mesajul transmis. Fedback-ul publicului călător este important pentru noi, strategiile de management având la baza analizele efectuate asupra aspectelor semnalate. 

 

Mesajul dvs. s-a înregistrat în baza noastră de date cu numarul 65030/2022 şi s-a transmis colegilor din departamentul de specialitate.

 

Politica tarifară se bazează pe fidelizarea călătorilor şi încurajarea utilizării transportului public şi de aceea implementarea unor sisteme noi de plata reprezintă un progres în acest sens şi oferă facilităţi pentru ca astfel de situaţii sa fie evitate. Eforturile noastre de dezvoltare şi modernizare a serviciului de transport public are ca ţintă publicul călător, iar modalităţile de plată  sunt multiple.

 

Efortul nostru trebuie susţinut şi de publicul călător prin plata călătoriei. Modalităţile de achiziţionare a unui titlu de călătorie sunt variate. Călătorii au obligaţia să se asigure că se află în posesia  unui titlu de călătorie corespunzător mijlocului de transport cu care urmează să călătorească și la tariful valabil pentru acea perioadă, înainte de urcarea în mijloacele de transport.

Cetăţeni străini au posibilitatea de a se informa cu privire la serviciul de transport public, oferta tarifară, legislaţie, mod de validare, accesând site-ul nostru www.stbsa.ro, varianta în limba engleză.

 

Necunoașterea acestor informații nu exonerează de la plata amenzii, întrucât sunt date publice.  Cetăţenii aflaţi pe teritoriul altor state se supun jurisdicţiei acelor state şi sunt responsabili pentru orice încălcare a legilor sau regulilor locale.

 

Agenţii de control din cadrul STB S.A. îşi îndeplinesc atribuţiile de comunicare şi relaţionare cu publicul în conformitate cu prevederile regulamentului în vigoare, respectând codul de etică şi conversaţie.

Sesizarea dumneavoastră a fost vizualizată de factorii responsabili, care ne-au comunicat că au notat acest posibil incident, iar în perioada următoare vor monitoriza activitatea.

Nu negăm faptul că printre salariaţii noştri pot fi şi persoane care nu respectă întocmai normele impuse şi de aceea suntem receptivi la orice sesizare.

 

Ori de câte ori mesajele publicului au fost confirmate, de la nivel de conducere, cu respectarea cadrului legal, au fost dispuse măsuri în consecinţă.

 

Pentru a ne asigura că agenţii de control au o comunicare eficientă, în plan intern s-au stabilit criterii de analiză, iar pentru preîntâmpinarea unor incidente, periodic sunt organizate întâlniri cu salariaţii angajaţi în relaţia directă cu publicul călător. În cadrul acestor întâlniri sunt abordate, discutate şi dezbătute o serie de subiecte tematice, accentul fiind pus şi pe regulile generale de conduită în comunicare.

Suntem alături de publicul călător şi sperăm ca pe viitor, prin proiectele noastre, să dezvoltăm serviciul de transport public!

 

Numar Data Intrare 65030/24.05.2022
Numar Data Iesire 65030/29.07.2022