Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Vehicul murdar
Detalii
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 465/418
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 25/06/22
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la STB S.A. cu nr. 64969, vă comunicăm următoarele:

Sesizarea dumneavoastră s-a luat la cunoştinţă la nivel de management de unitate, însă în lipsa unor date concrete asupra situaţiei şi fără indicarea unui număr de înmatriculare sau inventar a autobuzului în cauză, răspunsul se conturează pe o situaţie în context general.

Un prim aspect pe care dorim să-l aducem în atenţia dumneavoastră este faptul că în flota de vehicule pe care le avem în exploatare şi circulaţie zilnică, avem autobuze echipate cu instalaţie de aer condiţionat. Pentru o mai bună acoperire a cererii de transport, suntem nevoiţi să scoatem în traseu şi vehiculele care nu sunt dotate din construcţie cu astfel de instalaţie.

Aceste vehicule vor fi înlocuite etapizat, pe măsura achiziţionării de noi mijloace de transport, iar disconfortul de călătorie va putea fi eliminat, având în vedere că ȋn toate contractele de achiziție este prevăzută, ca o condiție obligatorie, echiparea vehiculelor cu sisteme de climatizare ȋn salonul de călători.

 

În privinţa igienizării mijloacelor de transport, precizăm că, începând cu data de 1 iulie 2022, toate vehiculele STB S.A. sunt igienizate de către operatori privați, care îşi desfăşoară activitatea în cele 11 depouri şi 8 autobaze STB S.A. Aceștia realizează toate activitățile necesare pentru ca vehiculele să îndeplinească standardele calitative ridicate de curățenie și igienă, impuse de legislația în vigoare.

 

La ieșirea în traseu, mijloacele de transport sunt verificate, iar dacă este necesar se aplică operațiuni de corecție.

 

Sunt însă situații când saloanele vehiculelor nu pot fi menținute curate pe întreaga durată a unei zile, atât din cauza condițiilor meteo, cât și a lipsei de înțelegere din partea unor călători, care nu respectă normele de conduită în mijloacele de transport în comun, printre care se numără și păstrarea curățeniei.

 

În astfel de situaţii, apreciem că este o vină comună, atât a noastră, atunci când nu rezolvăm cu promptitudine astfel de probleme, cât şi a celor care încalcă orice normă de comportament civilizat.

 

Având însă în vedere aspectele semnalate, personalul specializat a fost atenționat să asigure o igienizare corespunzătoare în salonul destinat călătorilor, precum și dezinfectarea barelor şi mânerelor de susţinere.

 

Suntem constant preocupaţi de condiţiile în care circulă călătorii şi ne propunem să asigurăm vehicule curate şi un grad de confort cât mai ridicat pentru pasageri.

 

Numar Data Intrare 64969/23.05.2022
Numar Data Iesire 64969/27.07.2022