Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Nerespectare program circulatie
Detalii
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 101
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 24/06/22
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 711329/20.05.2022, în care reclamaţi durata mare de aşteptare a unui autobuz din linia 101 în staţia Bd. 1 Decembrie 1918, în data de 19.05.2022, vă comunicăm următoarele:

Din verificarea efectuată în aplicaţia de monitorizare a vehiculelor STB S.A., a rezultat că programul liniei 101 a fost afectat temporar în intervalul menţionat, din cauza traficului aglomerat.

Cu toate acestea, în staţia Bd. 1 Decembrie 1918, sens Bucur Obor, au oprit 5 autobuze, la orele: 10:07:51; 10:12:38; 10:23:37; 10:28:53:10:51:51.

Nu am înregistrat abateri disciplinare de la orele programate pentru plecarea de la capetele de linie, întârzierile fiind înregistrate pe traseu.

Astfel, semicursa Faur – Bucur Obor s-a realizat în 58 de minute faţă de 37 de minute programate, iar semicursa Bucur Obor – Faur, în 41 de minute faţă de 33 de minute programate.

Pentru încadrarea în graficele programate, luăm măsuri de monitorizare a respectării orelor de plecare de la capetele de linie (prin controlorii de trafic, serviciul de dispecerizare şi sisteme GPS), dar nu putem exclude dereglările de program, cele mai multe având drept cauză condiţiile de trafic dificil de pe trasee, apariţia unor probleme de natură tehnică la vehicule sau alte evenimente.

Vă mulţumim pentru înţelegere.

Numar Data Intrare 711329/23.05.2022
Numar Data Iesire 711329/15.06.2022