Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Nerespectare program circulatie
Detalii
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 112
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 24/06/22
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 711332/20.05.2022, în care reclamaţi durata mare de aşteptare a unui autobuz din linia 112 în staţia Depozit Pajura, sens Pipera, în data de 19.05.2022, vă comunicăm următoarele:

Din verificarea efectuată în aplicaţia de monitorizare a vehiculelor STB S.A., a rezultat că programul liniei 112 a fost afectat temporar în intervalul menţionat, din cauza apariţiei unor probleme de natură tehnică la două autobuze, care au determinat modificarea intervalului de succedare programat.

De asemenea, a fost înregistrată o dereglare a graficelor de circulaţie din cauza condiţiilor de trafic, astfel că semicursa Complex Comercial Colosseum – CFR Constanţa a fost realizată în 63 de minute faţă de 50 de minute programate, iar semicursa de pe sens opus, a fost parcursă în 85 de minute faţă de 62 de minute programate.

Pentru încadrarea în grafice, luăm măsuri de monitorizare a respectării orelor de plecare de la capetele de linie (prin controlorii de trafic, serviciul de dispecerizare şi sisteme GPS), dar nu putem exclude dereglările de program, cele mai multe având drept cauză condiţiile de trafic dificil de pe trasee, apariţia unor probleme de natură tehnică la vehicule sau alte evenimente.

Ne cerem scuze pentru disconfortul produs şi vă mulţumim pentru înţelegere.

 

Numar Data Intrare 711332/20.05.2022
Numar Data Iesire 711332/24.06.2022