Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Titluri de calatorie
Detalii Incarcare titluri calatorie
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 17/06/22
Raspuns

Referitor la sesizarea dumneavoastră, înregistrată la STB S.A. cu nr. 64591, în primul rând vă mulţumim pentru timpul acordat transmiterii acestui e-mail şi vă rugăm să primiţi scuzele noastre pentru inconvenientele pe care le-aţi întâmpinat.

În ceea ce privește activitatea casierei vă transmitem că aspectele semnalate de dumneavoastră au fost reținute în atenția noastră, aceasta fiind instruită cu privire la respectarea obligațiilor ce îi revin în activitatea pe care o desfășoară.

 

Totodată, dorim să vă informăm că activitatea acesteia va fi monitorizată în continuare și dacă se va constata că nu-și respectă sarcinile de serviciu se vor aplica măsurile Regulamentului Intern al STB S.A.

 

Vă mulțumim și vă stăm la dispoziție în continuare la telefon 021.9391, tasta 2 – Call Center STB S.A

 

Numar Data Intrare 64591/13.05.2022
Numar Data Iesire 64591/02.06.2022