Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Control
Detalii Contestare suprataxa
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 15/06/22
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la STB S.A. cu nr. 64041/28.04.2022,  vă transmitem că înainte de urcarea în mijloacele de transport în comun, călătorii trebuie să se asigure că se află în posesia unui titlu de călătorie corespunzător mijlocului de transport cu care urmează să călătorească şi la tariful valabil pentru acea perioadă, iar la solicitarea reprezentanţilor corpului de control STB S.A., să îl prezinte spre verificare.

 

În urma verificărilor efectuate s-a constatat că plata contravalorii călătoriei, cu numărul cardului bancar comunicat de dumneavoastră, nu figurează în evidenţele noastre electronice în data de 27.04.2022, în jurul orei 08:09.

 

În cazul în care la efectuarea plăţii călătoriei metropolitane aţi folosit telefonul mobil sau ceasul cu wallet integrat la validator, vă rugăm să ne transmiteţi seria cardului bancar asociat aplicaţiei mobile bancare (primele şi ultimile patru cifre) sau un extras de cont din care să reiasă plata contravalorii titlului de călătorie.

 

În situaţia în care plata călătoriei se realizează direct prin intermediul telefonului/ceasului cu wallet integrat, aceasta se efectuează prin utilizarea unui card bancar virtual, care aparţine aceluiaşi cont bancar, însă al cărui număr este diferit de cardul fizic (din motive de securitate cibernetică), motiv pentru care numărul cardului bancar înregistrat în sistem de validator nu coincide cu cel al cardului bancar fizic deţinut.

 

Legat de aspectul din sesizare, cu privire la comportamentul echipei de control, aceştia declară ca faţă de dumneavoastră au avut un comportament adecvat, acordând informaţii cu privire la modalitatea de plată a titlurilor de călătorie.

 

Sub nicio formă nu tolerăm săvârşirea de fapte negative de către salariaţii nostri, însă nici nu putem aplica sancţiuni disciplinare fară o amănunţită cercetare prealabilă. Aceştia urmează o procedură, cu respectarea legislaţiei în materie, deoarece trebuie să ţinem cont de drepturile călătorilor, cât şi ale agenţilor de control, ca angajaţi.

 

Echipele de control cunosc obligaţiile ce le revin în relaţia cu publicul călător, repectiv în timpul desfăşurării activităţii de control, să adopte o ţinută fermă, dar politicoasă, bazată pe respect, să acorde informaţii corecte solicitărilor adresate de către călători, să verifice şi să sancţioneze toate persoanele fără titlu de călătorie valabil.

 

Pentru orice alte nelămuriri sau informaţii suplimentare, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391.

 

Numar Data Intrare 64041/28.04.2022
Numar Data Iesire 64041/15.06.2022