Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 63085/29.03.2022, în care reclamaţi faptul că un conducător de autobuz din linia 241 nu a deschis uşa din faţă la oprirea în staţia Drumul Binelui, în data de 08.03.2022, vă comunicăm următoarele:
Convocat la audieri pentru explicaţii, angajatul reclamat a declarat că a efectuat staţiile de pe traseu, inclusiv staţia Drumul Binelui, însă nu a putut da o explicaţie pertinentă pentru faptul că nu a deschis prima uşă pentru a vă permite accesul în autobuz.
Cu precizarea că angajatul reclamat nu înregistrează în fişa personală de evaluare alte reclamaţii, acesta a fost atenţionat verbal, urmând ca, în cazul repetării unei astfel de abateri, să fie derulată procedura de cercetare disciplinară a acestuia, în vederea aplicării sancţiunilor prevăzute de Regulamentul Intern STB S.A.
Regretăm acest incident şi vă rugăm să primiţi scuzele noastre pentru neplăcerile produse de comportamentul angajatului reclamat.