Stimată Doamnă,
Ca urmare a petiției dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 113267/18.10.2023, prin care semnalați timpul mare de așteptare în stație a unui vehicul din linia 123, vă comunicăm următoarele:
Din informațiile transmise de către unitatea care gestionează vehiculele liniei menționate, a reieșit că în data de 17.10.2023, s-au înregistrat semicurse pierdute din cauza traficului general aglomerat de pe arterele tranzitate, precum și din cauza lipsei din traseu a unor vehicule.
În acest context, semicursa Gara de Nord – CET Sud Vitan s-a realizat în 77 de minute, în loc de 50 de minute programate, iar semicursa CET Sud Vitan – Gara de Nord s-a efectuat în 70 de minute în loc de 53 de minute programate.
Ne cerem scuze pentru disconfort, însă în procesul de exploatare pot surveni și astfel de situații. Așa cum se specifică și pe site-ul nostru, datele din programul de circulație au caracter orientativ, iar respectarea orelor planificate de sosire în stații depinde de condițiile de trafic de pe arterele tranzitate, de apariția unor evenimente neprevăzute pe traseu sau de anumite disfuncționalități de ordin tehnic.