Ca urmare a petiției dumneavoastră, înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 112786/09.10.2023, vă transmitem că în urma verificărilor efectuate de către serviciul abilitat asupra cardului de transport cu seria 010108251244, a reieșit că deși aveați sold 9 călătorii (conform istoricului și a celor menționate de dumneavoastră), la momentul controlului din data de 06.10.2023, pe linia 41, ora 08:30, acesta nu a avut nicio interacțiune cu aparatul de validare, întrucât nu ați respectat procedura de validare.
Astfel, având în vedere că ați fost în imposibilitatea de a face dovada că dețineți titlu de călătorie valabil, sancțiunea este întemeiată.
Vă informăm că validarea corectă este confirmată de un semnal sonor scurt, aprinderea ledului verde și mesajul „Călătorie plăcută!” afișat pe ecranul validatorului.
Operațiunea de validare se realizează prin apropierea cardului de zona centrală a validatorului timp de 2-3 secunde, la o distanță de 1-2 cm, pentru a se derula toate informațiile introduse pe card.
Toate detaliile cu privire la modul de validare a cardului de transport și de utilizare a echipamentelor amplasate în mijloacele de transport le puteți obține accesând site-ul societății (http://www.stbsa.ro/validare-si-consultare-carduri), cât și la punctele de vânzare și în vehicule, fiind prezentate prin sistemul audio-video sau afișe.
Pentru orice alte nelămuriri sau informații vă stăm la dispoziție la nr. de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A., tasta 3, program de lucru de luni până vineri între orele 07:00-15:00.