Institutia Societatea de Transport București STB SA
Nr. inregistrare TPBI
Data Inreg.
Tip Problema Control
Detalii Contestare suprataxa
Cod Vehicul
Nume Statie Piata Crangasi
Linia 41
Localitate Incident Bucuresti
Status Rezolvat
Termen Raspuns 23/04/22
Raspuns

Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la STB S.A. cu nr. 62848, vă informăm că înainte de a urca în mijlocul de transport în comun, călătorii trebuie să se asigure că sunt în posesia unui titlu de călătorie corespunzător mijlocului de transport cu care urmează să călătorească şi la tariful valabil pentru acea perioadă, iar la solicitarea reprezentanţilor corpului de control al STB SA, să îl prezinte spre verificare.

Călătoria metropolitană/90 minute: permite deplasarea între punctul de origine şi punctul destinaţie, în cadrul regiunii Bucureşti Ilfov, cu orice mijloc de transport de suprafaţă (tramvai, troleibuz, autobuz), permiţând oricâte transbordări, în intervalul orar 90 de minute de la momentul validării/achiziţiei prin mijloacele electronice de plată,  în consecinţă după expirarea celor 90 de minute trebuie validat cardul de călătorie. Atunci când cardul este validat în mai multe vehicule, în perioada de valabilitate a călătoriei de 90 sau 120 de minute, validatorul afişează mesajul "Transfer de pe linia X pe linia Y". Prin consultarea cardului, validatorul afişează câte minute mai este valabil titlul de călătorie.

Călătorii au obligaţia ca pe toata aria teritorială Bucureşti-Ilfov, în cazul utilizării cardului de transport, imediat după expirarea titlului de călătorie, să efectueze o nouă validare la unul dintre validatoarele care sunt amplasate la fiecare uşă din mijlocul de transport.

Necunoaşterea acestor informaţii nu vă exonerează de plata amenzii, întrucât acestea sunt disponibile şi pe site-ul societăţii www.stbsa.ro, la secţiunea "Titluri de călătorie", secţiunea "Validare/consultare carduri".

Având în vedere că în sesizarea dumneavoastră nu aţi furnizat date concrete, nu putem verifica cu certitudine aspectele prezentate. Vă rugăm să ne transmiteţi seria cardului de transport. Aceasta se regăseşte pe suportul de card sau pe bonul fiscal emis la procurarea titlului de călătorie.

Vă mulţumim pentru înţelegere şi vă stăm la dispoziţie în continuare la numărul de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A.

Numar Data Intrare 62848/22.03.2022
Numar Data Iesire 62848/2022