Institutia TPBI
Nr. inregistrare TPBI 2.263
Data Inreg. 27/03/23
Tip Problema Titluri de calatorie
Detalii
Cod Vehicul B01484
Nume Statie Imprimeria Națională
Linia 62
Localitate Incident Bucuresti
Status Redirectionat
Termen Raspuns 28/04/23
Numar Data Intrare
Numar Data Iesire
Ordine
Emitent
Data Iesire
Destinatar
Numar Data Inregistrare
Status
Termen Raspuns
Raspuns
1 TPBI 12/05/23 Societatea de Transport București STB SA 105472/27.03.2023 Rezolvat Referitor la sesizarea dvs. transmisă la TPBI cu nr. 2263/27.03.2023, redirecționată și înregistrată la Societatea de Transport București STB S.A. cu nr. 105472/27.03.2023, vă comunicăm că pot exista diverse motive pentru care plata cu cardul bancar nu se realizează, situaţii clar prevăzute în standardele bancare. Pentru a fi mai uşor călătorului să înțeleagă motivul unei tranzacţii refuzate, pe lângă mesajul „Tranzacţie refuzată”, este afişat pe rândul următor şi motivul refuzului. Câteva motive de refuz sunt: Ø Lipsă conexiune – este cea mai frecventă şi se întâmplă când semnalul GSM nu există în punctul respectiv; Ø Fonduri insuficiente (când călătorul nu are bani suficienţi în cont); Ø Card expirat (când cardul a fost expirat şi nu a fost înlocuit). Informații cu privire la plata călătoriei cu cardul bancar contactless (inclusiv a celui înrolat pe telefonul mobil sau pe ceasul cu wallet integrat), direct la validator, în mijloacele de transport public, se regăsesc pe site-ul societății http://www.stbsa.ro. În situația în care, din diferite motive, tranzacția nu este aprobată, călătoria trebuie achitată prin modalități alternative. Având în vedere situaţia prezentată de dumneavoastră, conform căreia susţineţi că aţi fost în imposibilitatea de a achiziţiona un titlu de călătorie cu cardul bancar, vă transmitem că aveți la dispoziție mai multe modalități de a intra in posesia titlului de călătorie valabil și anume: Ø Aplicaţia 24Pay ce poate fi descărcată din AppStore pentru dispozitivele iOS, din Google Play Store pentru Android sau App Gallery pentru dispozitivele Huawei. Aceasta permite plata cu cardul bancar pentru toate titlurile de călătorie, la tarif integral, prevăzute în noua ofertă tarifară ce se regăseşte pe site-ul STB S.A. http://www.stbsa.ro, la secţiunea „Plata călătoriei” – subsecţiunea „Tarife”. Ø Transmiterea unui SMS la numărul 7458 cu textul: · „C” pentru călătorii metropolitane; · „AB” pentru abonament valabil o zi pe toate liniile metropolitane. Ø Reîncărcarea online a cardului activ nominal prin accesarea paginii http://www.online.stbsa.ro. În termen de maximum 60 de minute de la data efectuării plăţii, titlul de transport pentru care s-a efectuat comanda de reîncărcare va fi trimis în toate validatoarele din reţeaua de transport. Preluarea efectivă pe cardul de transport a acestuia va avea loc odată cu prima interacţiune a cardului cu validatoarele din mijloacele de transport STB S.A. Pentru alte întrebări sau informații vă stăm la dispoziție la nr. de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A., tasta 2, program de lucru de luni până vineri între orele 07:00 - 20:00.