Institutia TPBI
Nr. inregistrare TPBI 587
Data Inreg. 30/05/22
Tip Problema Nerespectare program circulatie
Detalii
Cod Vehicul 6423 (B 423 STB)
Nume Statie Complex Comercial Apusului
Linia 336
Localitate Incident Bucuresti
Status Redirectionat
Termen Raspuns 01/07/22
Numar Data Intrare
Numar Data Iesire
Ordine
Emitent
Data Iesire
Destinatar
Numar Data Inregistrare
Status
Termen Raspuns
Raspuns
1 TPBI 07/07/22 Societatea de Transport București STB SA 65769/09.06.2022 Rezolvat Ca urmare a petiţiei dumneavoastră, înregistrată la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti – Ilfov cu nr. 587/30.05.2022, redirecţionată şi înregistrată la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. cu nr. 65769/09.06.2022, în care semnalaţi nerespectarea orei de plecare de la cap de linie Complex Comercial Apusului de către un conducător de autobuz din linia 336, în data de 27.05.2022, vă comunicăm următoarele: Conform datelor transmise de serviciul de dispecerizare şi monitorizare a vehiculelor STB S.A., în data de 27.05.2022, din cauza traficului aglomerat, autobuzul reclamat nu a putut respecta perioada de staționare programată și a circulat după cum urmează: Turul 7 – auto nr. inv. 6423 – 16:13/13 (oră prog. 15:56/56) Piața Rosetti – 17:20/38 (oră prog. 16:51/17:05) Complex Comercial Apusului. Vă asigurăm că am reţinut toate aspectele sesizate de dumneavoastră, atât în prezenta reclamaţie, cât şi în cele anterioare, referitoare la funcţionarea liniei 336. Pentru îmbunătăţirea condiţiilor de transport şi corectarea deficienţelor reclamate, a fost transmisă o atenţionare factorilor responsabili cu gestionarea acestei linii, în vederea reinstruirii conducătorilor de autobuze în privinţa obligaţiei de a respecta programul de circulaţie şi de a lua toate măsurile pentru încadrarea în graficele stabilite. De asemenea, au fost solicitate măsuri de sancţionare a abaterilor nejustificate înregistrate de angajaţi, astfel încât să prevenim nemulţumirea călătorilor faţă de calitatea serviciilor oferite.