Institutia TPBI
Nr. inregistrare TPBI 468
Data Inreg.
Tip Problema Control
Detalii
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia 459
Localitate Incident Voluntari
Status Redirectionat
Termen Raspuns 06/06/22
Numar Data Intrare
Numar Data Iesire
Ordine
Emitent
Data Iesire
Destinatar
Numar Data Inregistrare
Status
Termen Raspuns
Raspuns
1 TPBI 24/06/22 Societatea de Transport București STB SA 64335/06.05.2022 Rezolvat Ca urmare a sesizării dumneavoastră, înregistrată la STB S.A. cu nr. 64335, vă transmitem că înainte de a urca în mijlocul de transport în comun, călătorii trebuie să se asigure că sunt în posesia unui titlu de călătorie corespunzător mijlocului de transport cu care urmează să călătorească şi la tariful valabil pentru acea perioadă, iar la solicitarea reprezentanţilor corpului de control al STB S.A., să îl prezinte spre verificare. Plata titlurilor de călătorie metropolitane permite utilizarea tuturor mijloacelor de transport public de suprafaţă din Regiunea Bucureşti-Ilfov, începând din momentul primirii codului de confirmare a tranzacţiei. Aşadar, SMS-ul trebuie trimis înainte de a urca în mijlocul de transport. Necunoaşterea acestor informaţii nu vă exonerează de plata amenzii, întrucât acestea sunt disponibile pe site-ul STB S.A., la rubrica https://www.stbsa.ro/sms_new. Totodată, vă informăm că în urma verificărilor efectuate asupra numărului de telefon comunicat s-a constatat că în data de 05.05.2022, nu figurează înregistrată solicitarea de plată a titlului de călătorie prin SMS. Persoanele depistate fără titlu de călătorie în urma efectuării controlului în mijloacele de transport, sunt sancţionate de către agenţii de control fie prin plata pe loc a suprataxei de călătorie în valoare de 80 lei, fiind eliberat astfel cardul de suprataxă, fie prin întocmirea de către agentul de control a procesului-verbal de contravenţie (amendă de la 300 la 500 lei), numai în baza actului de identitate. Cardul de suprataxă permite utilizarea tuturor mijloacelor de transport public de suprafaţă din regiunea Bucureşti-Ilfov, doar în ziua în care a fost emis, până la ora 24:00. Salariaţii societăţii susţin că acuzaţiile formulate de dumneavoastră sunt neadevărate, controversa cu echipa de control având ca subiect neachitarea călătoriei. Aceştia declară că dumneavoastră vă aflaţi pe scaun la momentul în care controlorii au accesat salonul vehiculului. Subliniem faptul că urcare şi coborârea din vehicul atât pentru călători cât şi pentru controlori se face exclusiv în staţii şi nu între staţii. Activitate controlorilor va fi monitorizata, iar dacă se va dovedi că nu îţi respectă obligaţiile de serviciu, se vor aplica măsurile care se impun, conform Regulamentului Intern - STB S.A. Sancţionarea angajaţilor se poate face exclusiv în urma unei analize amănunţite, a unor dovezi concrete urmând o procedura riguroasă astfel încât drepturile angajatului să fie respectate. Echipele de control sunt instruite cu privire la obligaţiile ce le revin în relaţia cu publicul călător, respectiv în timpul desfăşurării activităţii de control, să adopte o ţinută fermă, dar politicoasă, bazată pe respect, să acorde informaţii corecte solicitărilor adresate de către călători, să verifice şi să sancţioneze toate persoanele fără titlu de călătorie valabil. Suntem receptivi la orice fel de semnal venit din partea publicului călător pentru îmbunătăţirea serviciilor pe care le oferim. Vă mulţumim şi vă stăm la dispoziţie în continuare la numărul de telefon 021.9391 – Call Center STB S.A.