Institutia TPBI
Nr. inregistrare TPBI 303
Data Inreg. 25/03/22
Tip Problema Alta problema
Detalii
Cod Vehicul
Nume Statie
Linia
Localitate Incident Bucuresti
Status Redirectionat
Termen Raspuns 26/04/22
Numar Data Intrare
Numar Data Iesire
Ordine
Emitent
Data Iesire
Destinatar
Numar Data Inregistrare
Status
Termen Raspuns
Raspuns
1 TPBI 13/04/22 Societatea de Transport București STB SA 63016/28.03.2022 Rezolvat In legătură cu sesizarea dvs., înregistrată la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, redirecţionată la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti - Ilfov şi la Societatea de Transport Bucureşti STB S.A., vă comunicăm faptul că toate abonamentele valabile în perioada 20-24 ianuarie 2022 au avut/vor avea termenul de valabilitate prelungit cu numărul de zile afectate, fără alte formalităţi. Controlorii legitimaţiilor de călătorie sunt instruiţi în acest sens şi vor ţine cont de această prelungire automată la momentul efectuării verificării titlurilor de călătorie. STB S.A. nu poate da curs solicitării dvs. de despăgubire, deoarece în cauză nu sunt îndeplinite condiţiile răspunderii civile contractuale. Societatea a luat măsura prelungirii valabilităţii abonamentelor lunare cu perioada de suspendare a prestării serviciului public de transport, astfel încât obligaţiile contractuale dintre părţi au fost îndeplinite. Pentru alte detalii, ne puteţi contacta la numărul de telefon 021.9391 - Call Center STB S.A..